Suhaila

Suhaila
Suhaila

wtorek, 23 czerwca 2015

Rozwój -Wizualizacja -Doświadczanie -*Rozmowa-*

Rozwój -*Wizualizacja-*Doświadczanie-*Rozmowa-*
Bardzo wielu ludzi ma żal do swoich rodziców , iż nie byli , nie są tacy jacy My byśmy pragnęli aby byli. Często też obwiniamy ich za wiele rzeczy , a za to że nie mieli czasu dla nas , albo za to ,że nie przytulali nas ..a jeszcze za to że któreś z rodziców nadużywało alkoholu ..itd........
Obwiniamy rodziców za wiele złych rzeczy jakie w naszym życiu już dorosłym doświadczyliśmy. 
Czy tak powinno być ?
Czy to nie Twoja dusza wybrała sobie tych własnie rodziców?
Czy na prawdę sądzisz ,że wszystkie niepowodzenia w twoim życiu są przez rodziców?
Każdy z nas najbardziej lubi się zadręczać i obwiniać innych za swoje niepowodzenia , sytuacje .
Dlaczego ?
W ten sposób urazy powstałe dawno temu do rodziców [ czy jednego z nich] powoduje iż nie posuwamy się na przód ..tylko tkwimy w miejscu ..rozpamiętując , dołując się , chorując .
Czy nie czas na to by pożegnać się z przeszłością , odpuścić , pokochać , zrozumieć , wybaczyć i znów pokochać ??
Niestety jak to często bywa , za nim człowiek zrozumie ,że sam sobie sprawia ból , doprowadza do choroby ciała i duszy musi doświadczyć w swoim życiu bolesnych sytuacji ;
Dziś już wiesz Ty i Ja 
,że trzeba popracować nad sobą , nad wybaczaniem , zrozumieniem i pokochaniem siebie po to by nasze życie było spełnione . 

Wizualizacja 
Stwórz sobie miejsce do Wizualizowania ; weź zeszyt , długopis i daj się ponieść .......Niech umysł twój będzie wyciszony , zrelaksowany a wtedy zaczniesz rozmawiać z własnym wewnętrznym dzieckiem . Ono poprowadzi twój umysł , rękę która wyrazi to co ukryte głęboko w Tobie .

Wiedz ,że każdy z Nas jest dzieckiem Boga ;jesteśmy cząstką Wszechświata <3
Każdy zasługuje na dobro i miłość <3

TAK JA WIZUALIZOWAŁAM -Co mi to dało -daje ?
Rozmowa z wewnętrznym dzieckiem , pomaga w uzdrawianiu relacji , w uzdrawianiu samej siebie ;***********************************************************************
Wyruszyłam w podróż do własnego wnętrza ; Zobaczyłam samą siebie 
****************************************
Mam 5 lat , ubrana jestem w zieloną sukienkę na której są wzory kwiatów  piękne duże czerwone maki. Tańczę -śmieje się , czuję taką radości w sobie .Jestem wolna jak ptak , który fruwa po jasno błękitnym niebie .Tak , tak ja też fruwam po pięknej zielonej łące , pokrytej cudownymi kolorowymi kwiatami . Ach jak pięknie tu jest; Moje nogi wręcz wyrywają się do tańca , by pośród kwiatów i wraz z nimi tańczyć , cieszyć się i czuć lekkość w sobie . Teraz przykucam , by nazbierać kwiaty dla swojej ukochanej matuli . Każdy kwiat jest tak cudownie piękny , zachwycam się jego urokami , kolorami , zapachem .Trzymam je w rękach i odczuwam niesamowitą ciepłą energię . Jak to uczucie przepełnia moje serce , to jest po prostu nie do opowiedzenia . Teraz biegnę czym prędzej do kochanej matuli . Wręczam kwiaty i tak mocno wtulam się w moją mamusię .To niesamowite takie piękne uczucie jest między nami . .. czuję takie ciepło, taką wielką miłość ..spokój , bezpieczeństwo ....jestem szczęśliwa. Nad nami pojawia się tęcza, a przecież nie padało . Tęcza o pięknych barwach , to tęcza wielkiej miłości .To jest moc , czuję ją całą sobą .
Mamusiu kocham Cię <3

Podróż z tatą ;
***************
Leżę na ławeczce bujanej przed moim małym , pięknym domkiem . Okiennice są pomalowane na niebiesko.Dokoła roztacza się piękny widok lasów. Obok mnie siedzi mój tatko i czyta gazetę . Patrzę na niego i się uśmiecham ; po chwili tato mój pyta czy idę nim na spacer do lasu. O tak tak tatusiu ..odpowiadam . Chwytamy się za ręce i kroczymy przed siebie ... Mój tata ma takie silne i ciepłe dłonie ,jestem bezpieczna , czuję że nic nie jest w stanie mnie przestraszyć .Jesteśmy w lesie , patrzymy na każde drzewo jakie się tu znajduje , dotykamy ..Zachwycamy się pięknymi konarami , liśćmi, iglakami . Mech który porasta drzewa jest jak okrycie dla nich . Teraz otulamy drzewa swoimi rękoma . Mój tatko jest taki zamyślony , ale uśmiecha się jakby poczuł że drzewo do niego przemawia .. och jest to  niesamowity widok . Moje odczucia gdy  są ciepłe , tak jakby ktoś podarował mi radość , którą odczuwam przy tuleniu się do drzewa. To niesamowite uczucie . Po chwili idziemy dalej przed siebie , aż tu nagle wyskakuje nam na drogę żabka . Jest uroczo zielona , skacze tu , skacze tam i spogląda to raz w lewo raz w prawo ...śmieszna ta żaba. Tatko mówi do mnie , słuchaj ...słuchaj ...czy słyszysz? cisza . Tak słyszę ptaki ..odpowiadam . Ptaki śpiewają , każdy inaczej .. to jak piękna muzyka w która porusza nasze dusze .. Cóż to za wspaniały śpiew. Nagle słychać coś innego . Pytam tatko co to ? Śmiech taty ... to jest świerszcz...kochana moja ..odpowiada tata. To dopiero jest muzyka , która dociera w głąb naszej duszy . Jakie to jest piękne , pełne wdzięku , takiego uczucia łagodności , spokoju ,lekkości .Muzyka która daje ukojenie serc. Wspaniale jest przebywać w tym lesie pośród tak pięknych drzew, runa leśnego i śpiewu ptaków , świerszczy  . Tatko dziękuję Ci ,że zabrałeś mnie do tej magicznej krainy .Dziękuję Ci za te cudowne doświadczenia .Kocham Cię bardzo Tatusiu <3

<3 <3 <3 
Wizualizować można wszystko ,Rozmawiać z wewnętrznym dzieckiem jest rozmową uzdrawiającą .Spróbuj a zobaczysz jakie to niesamowite doświadczenie ; 
Jeśli czegoś pragniesz tak bardzo , ..bardzo ..mocno .. zacznij to wizualizować .Po pewnym czasie zobaczysz jak spełnia się to czego pragnąłeś ;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/