Suhaila

Suhaila
Suhaila

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Mandala obfitości i przypływu ...

Każdego dnia staję się bogatsza pod względem materialnym ,duchowym i umysłowym 
*************************************************************
Przed wczoraj dostałam sen ,namaluj anioła fortuny hmm ;Gdy wstałam powiedziałam '
ale przecież ja nie umiem malować aniołów  od tego są inni  
Ale jeżeli przyszło tak do mnie w śnie namalować fortunę ,więc namalowałam ją po swojemu  słoń to też talizman dobrobyt i , przypływy ,szczęścia ,inteligencja , mądrość ,zrozumienie,trwałość i stabilność 
Moja mandala obfitości -przypływu  z Napisem; składa się z run fehu, ehwaz, hagal i uruz. Przyciąga do swego właściciela możliwości zarobienia dużych pieniędzy, usprawnia przypływ gotówki, chroni przed kradzieżą i innymi startami finansowymi, umożliwia zdobycie wygranej na loterii. Zmienia negatywne uwarunkowania i schematy biedy, jakie tkwią w ludzkiej podświadomości. Oczyszcza pieniądze z negatywnej energii, chroni przed zawiścią i zazdrością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/