Suhaila

Suhaila
Suhaila

piątek, 11 listopada 2016

Wróżka Czasu

Wróżka Czasu *

img_20161106_132817-5
Gdy w twoim życiu pojawia się Wróżka Czasu
wiedz ,że pragnie abyś dotarł [a] do swojej duszy ..
Mówi ; Zjawiam się ponieważ już zbyt długo tkwisz w ciemnych energiach ,
coraz bardziej pogrążasz się i wpadasz w depresję z niemocy ,którą sam sobie nałożyłeś .
Dziś musisz podjąć ostateczną decyzję! Obudź się z tej iluzji ,otwórz serce i wybacz sobie iż
pozwoliłeś sobie na tkwienie w martwym punkcie . Gdy pozwolisz sobie na szczerość wobec siebie będzie to pierwszy krok ku zmianie na lepsze..
Pamiętaj ,że każde doświadczenie ,które życie stawia nam na drodze jest tylko i wyłącznie po to byś zrozumiał ,że jesteśmy tu na krótką chwilę i mamy zadanie do wykonania .
Twoim zadaniem jest być tu i teraz ; Twoim zadaniem jest nauczyć się wybaczać sobie i innym , jak również nauczyć się kochać siebie samego .
Jestem Wróżką Czasu i pojawiam się w twoim życiu po to ,by pokazać Ci że z każdej najtrudniejszej sytuacji jest wyjście …światełko trzeba nauczyć się dostrzegać ,bo ono zawsze świeci ;
-Nie ucieczka od problemów i zamykanie się w sobie ,lecz zmierzenie się z tym co spowodowało taką sytuację .
Pamiętaj ,że masz jeszcze czas ,aby zmienić coś w sowim życiu .Księga twojego istnienia czeka na pozytywne zapiski .
Porozmawiaj ze swoją duszą ,Ona tak bardzo na to czeka i bardzo kocha Cię .
Jestem z Tobą mój drogi przyjacielu -*Ja Twoja Wróżka Czasu *
Znaczenie pozytywne ;
Doskonałe zakończenie spraw , wygrana , oświecenie , niespodzianka od losu , nadzieja na uzdrowienie , coś nowego pojawia się w twoim życiu ;
Negatywy ; Depresja , smutek ,gniew, żal ,pretensje , choroba duszy i ciała , brak miłości do siebie ,życie w iluzji ..
Afirmacja -* Jestem na najlepszej drodze do poznania i pokochania siebie*
Suhaila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/