Suhaila

Suhaila
Suhaila

piątek, 12 października 2018

Świat barw ...

Anael -Uczy miłości uzdrawiającej
Daj się poznać w ten ostatni promień światła zmierzchającego dnia.Pozwól,aby twoja dusza uspokoiła się kojącymi złotoczerwonymi barwami nieba.Pozwól,aby wolna i szczęśliwa podziwiała znikający na horyzoncie w  fioletowych kolorach  krajobraz zaczarowanych uśpionych wysp. Niech dusza błąka się spokojnie ,gdy tymczasem serce chociaż na chwile odnajdzie zapomniany ślad i zatęskni pogrążone w melancholii .

Idzie sobie anioł ścieżką ..rzucił w niebo białą śnieżką. Teraz sobie tańczy i się śmieje 😊 Bóg mu butki podarował ..aby nóżki nie zamarzły ..I tak tańczy i się śmieje anioł nasz ...Przecież go znasz
Myśl na dzisiaj Z łatwością kończę wybrane zadanie,bo realizuje je krok po kroku. Jest to mój priorytet, a poświęcenie czasu na jego realizację jest dla mnie korzystne. Czuję się dobrze ze swoim celem,a dążenie do niego sprawia mi przyjemność

Dzisiaj... Jam Jest Obecnością 🦋Boga we mnie. Teraz. Jam Jest iskrą inspiracji., objawienia, nagłym olśnienie umysłu.🦋 Metatron... Dziś dzień z pędzlem i Metatronem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/