Suhaila

Suhaila
Suhaila

środa, 10 lipca 2013

Miejsce- świadomość

O co chodzi ? Miejsce ...utrata świadomości

Nie bardzo wiem , co się dzieje ze mną podczas podróży .
Jest bowiem takie miejsce [ miejscowość ] gdzie za każdym razem przejeżdżając przez tą miejscowość , dzieje się tak iż tracę świadomość ..jakbym przesypiała ten odcinek trasy.
Ilekroć przekraczamy to miejsce , tyle razy zostaję uśpiona , trwa to kilka minut , gdy docieram do kolejnej miejscowości zawsze pytam męża czy już byliśmy w tej miejscowości ?
On zawsze na mnie dziwnie spogląda i się śmieje ..oczywiście wtedy pada pytanie czy ja śpię ?
Odpowiadam ,że nie ! przecież oglądam widoki . No ale zaczynam uświadamiać sobie ,że coś jest nie tak , tylko co ? co powoduje że zostaje uśpiona na ten czas za każdym razem .
Już sama nie wiem , co się dzieje , czy ma znaczenie to miejsce dla mnie ?
Co usypia mnie w tym miejscu i dlaczego ?
Jazda nie trwa długo , zaledwie to gdzie podróżuję ma odległość od mojego miejsca zamieszkania 30 km , a więc ? co się dzieje ?
Zmęczenie ,ależ skąd ! faktycznie mój organizm męczy się podczas podróży ,ale nie takich krótkich .
Gdzie szukać przyczyny takiego stanu ? Postanowiłam zapytać panią od channelingu .
Ale za nim zadałam pytanie , ta osoba powiedziała mi kim jestem , jakie mam problemy ,
o zaburzonej energetyce [ to był czas właśnie oczyszczania ] bo właśnie ona robiła mi oczyszczanie energetyczne . Wiec dochodząc do sedna ; omawiając cała moją jakby lekcję , karmę dochodzi do pytania jakie mi zadała ;
Czy pani podróżuje dużo ? odpowiadam tak
A czy zdarza się pani tarcic świadomość ; hmm zastanawiam się , dlaczego ? bo tak na prawdę nie prowadzę samochodu i tak jej mówię ; że chyba nie, bo nie prowadzę, a gdyby tak to pewnie byłby wypadek .
Ona na to tak -ale pani podróżuje tak ?
no tak
A więc pytam czy tarci pani świadomość w pewnym momencie ?
ha w ten czas uzmysłowiłam sobie o co chodzi
Odpowiadam ,że tak- jest takie miejsce przez które właśnie przejeżdża i tam tracę jakby świadomość [ zostaję uśpiona ]
W końcu odpowiada mi ; niech pani wróci do tego miejsca , wysiądzie i niech nogi zaniosą panią tam gdzie sama poczuje pani ,że to jest to miejsce ,które musi pani odwiedzić koniecznie .
Byłam zdziwiona i szokowana , dlaczego? bo przecież nikt o tym nie wiedział
nikomu nie mówiłam , ta kobieta jest z zagranicy tym bardziej nigdzie nie przeczytałbym tego o mnie.
Zapytałam , po co mam tam trafić ?
odpowiedź jest taka , ponieważ z tego co widziałam , w poprzednim wcieleniu byłą pani kimś w rodzaju zielarką , kimś kto zajmował się ziołami i ludzie przychodzili do pani prosząc o pomoc , ale wielu ludzi się też pani bało ,uważając że jest pani czarownicą .
  Zginęła pani dość tragicznie . ...dziwne bo tak czułam i cały czas jakbym wiedziała ,że tragicznie musiałam odejść z tego świata .
Po drugie musi pani odwiedzić to miejsce ponieważ , tam coś pani zostawiła jakby nie dokończone sprawy . Musi pani pójść w to miejsce i pomodlić się .
  Dziwne to wszystko ,ale coś w tym musi być prawda , skoro człowiek przejeżdża obok tego miejsca i za każdym razem traci świadomość .Ostatnio moje dzieci się śmiały ze mnie ,że znowu odleciałam w kosmos ..
Być może w tamtym wcieleniu żyłam na tej ziemi , gdzie zrobiłam coś co spowodowało iż komuś się naraziłam ,albo zostawiłam coś niedokończonego .
Do dziś jeszcze nie trafiłam do tego miejsca , gdyż wiele się teraz u mnie działo , niektórzy doskonale wiedzą czytając moje artykuły ''Śmierć''
Jedno jest pewne , miejsce to muszę odwiedzić , tam gdzie nogi mnie poniosą aby zakończyć pewne sprawy z dalekiej przeszłości .
Ta osoba zajmująca się channelingiem , w tym wszystkim zapytała mnie jeszcze czy używam ziół ?
  Odpowiedziałam jej ,że tak szczególnie leczę się ziołami , lubię je pić .
No to mam odpowiedź , czyli to pozostałości po poprzednim wcieleniu .
Może jest to dziwne , ale gdzieś zapewne jest w tym zawarta jakaś nutka prawdy .
Nie chodzi mi o przekonanie Was co do tego iż żyliśmy już na tym świecie , tylko
o sprawach z którymi czasami mamy do czynienia czyli coś co dzieje się ,a nie bardzo wiemy po co to wszystko i jak sobie to tłumaczyć .
Wielu z Was miało takie krótkie przebłyski ,że już w danym miejscu byli , że widzieli tych ludzi itd... tylko nie bardzo wiedzą gdzie i jak prawda ?
A to wszystko może mieć wpływ iż gdzieś w naszym mózgu została jakby pamiątka z poprzedniego wcielenia . Czasami jest tak ,że spotykamy na swej drodze człowieka z którym mamy wiele wspólnego , czasami w wydaje się nam że znamy go całe życie i że wiele tak na prawdę Was łączy z tą osobą . Wasze doświadczenia są podobne itd.. Czy ktoś zastanawiał się nad tym iż spotkaliście się już ,ale w innym czasie , w innym życiu ?
Gdy trafię do miejsca ,które z jednej strony mnie przyciąga , z drugiej usypia opiszę Wam moje doświadczenia .
Pozdrawiam Was serdecznie Ange 3
  PRZEŻYĆ COŚ TO WSPANIAŁE DOŚWIADCZENIE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/