Suhaila

Suhaila
Suhaila

sobota, 5 września 2015

Sen- Kasjopeja -*Oświecenie -*w królestwie boskiej mądrości -*





Cóż znaczy usłyszeć głos w śnie a właściwie imię -*Kasjopeja -*
Przewracam się z boku na bok i wciąż to samo Kasjopeja -*Kasjopeja -* budzę się i szybko wstaję ,moja ręka robi krzyż i witam się z Bogiem * ale znów pojawia się Kasjopeja -*O co chodzi ? nie wiem , nie mam wyjaśnienia ,ale szukam i szukam ..internet podaje ,że jest to inaczej zwana też Kasjopea – 25. co do wielkości, gwiazdozbiór nieba północnego, w Polsce okołobiegunowy, znany już w starożytności, położony w obszarze Drogi Mlecznej. Liczba gwiazd dostrzegalnych   nieuzbrojonym okiem wynosi około 90. W Polsce jest widoczny przez cały rok.
Ale to nie jest odpowiedź na to co chce mi przekazać Kasjopeja -* Usiadłam i rozmyślam nad tymi wszystkimi wydarzeniami jakie były w ostatnich dniach .Co takiego wydarzyło się i jaki wpływ miały te wydarzenia na mnie ; Niestety miały duży wpływ i dlatego właśnie zaczęłam od tematu bezwarunkowej miłości ;Ale jak widać temat jest dość trudny dla wielu do przyjęcia -każdy z nas żyje w swojej prawdziwe i niech ta prawda będzie dla nas prawdziwą prawdą ;Kasjopeja -*dalej zastanawiam się co to imię lub Ona chciała mi przekazać przez sen? W końcu postanowiłam poradzić się kart ; Zadałam pytanie ; Co ma do przekazania mi mój dzisiejszy sen ?
Oto dostałam odpowiedź ; wyjęłam kartę Elohimy Kasjopeja @Minerwa -*Oświecenie -*
Moje zdziwienie było ogromnie ; nie ma przypadków ; Skoro we śnie usłyszałam Kasjopeja i teraz wyjmuję kartę Kasjopeja to musi być coś na rzeczy tak; Teraz pytanie -* Jaki przekaz ma dla mnie ta karta ?
Elohimy Kasjopeja i Minerwa proszą Cię : Bądź obecny.
Zajmij się człowiekiem, który właśnie jest przy Tobie. Zajmij się miejscem, w którym właśnie jesteś.
Koncentruj się na ludziach, rzeczach i wydarzeniach, obdarzając je swoją energią tu i teraz i przez to je aktywuj.
Naucz się być coraz silniejszym w teraźniejszości – nie swoim ciałem – lecz sercem , uczuciami i myślami.
JEDYNĄ ŚCIEŻKĄ TRWAŁEGO ROZWOJU CZŁOWIEKA 
JEST TROSZCZENIE SIĘ O SWOJĄ
DUCHOWĄ DOSKONAŁOŚĆ
Czy to jest odpowiedź na moje pytanie ?Tak tak !!!
Zrozumiałam ,ale to takie niby proste ,tylko że nie słuchamy swojej duszy co ona nam przekazuje ; W pewnym sensie trzeba było tez coś usłyszeć od innej osoby aby dojrzeć prawdy; O czym mowa ; wczorajszy dzień -rozmowa z Ogrodnikiem wspaniałym człowiekiem o wielkim sercu i mądrości uświadomił mi co to znaczy tak na prawdę bezwarunkowa miłość; Wszystko tyczy się nas samych i ludzi których spotykamy oraz naszych rodzin. Być może wiemy co znaczy bezwarunkowa miłość ,lecz nie pojmujemy jej do końca ,ale czy to źle ? nie ! Otóż trzeba zrozumieć co znaczy bez warunku kochać…Dobrze ,ale wróćmy do Kasjopei -*Dlaczego mam zając się człowiekiem ,który jest przy mnie ? miejscem w którym jestem ? Obdarzać energią i koncentrować się na wydarzeniach , ludziach itd.. O co chodzi ?
Myślę ,że chodzi o wnętrze , czyli zajrzenie w siebie  i świadomie zrozumieć dlaczego na pewne wydarzenia reaguje się emocjami . Dlaczego ktoś  nas rani a z drugiej strony nie umiemy pogodzić się z daną sytuacją ;Pogodzić się to znaczy AKCEPTOWAĆ zachowanie innych mimo wszystko i podziękować za to doświadczenie . Jeżeli pozostawimy to na niskich energiach nie otrzymamy klucza do świata duchowego. To nauka też stawania się silniejszym w ten sposób osiąga się boską mądrość .A więc cały czas chodzi o to ,by rozsyłać światło pokoju  tylko w ten sposób możemy połączyć się ,wzmocnić  ,rozsyłając pokój i siłę serca .Jesteśmy światłem i miłością .
Na koniec przytoczę przekaz -*Kasjopei i Minerwy;
W królestwie boskiej mądrości
niewyczerpalne źródło
złocistożółtego płomienia -płynie w nieskończony bezmiar formy .
Jesteśmy formą czystej świadomości .Przenikamy każdą komórkę ,pulsującego wszechświata .
Ożywiamy formę prasiłą Stworzenia .Uszlachetniamy materię poprzez wieczne światło z bezczasowego źródła prawdy.
Jesteśmy odbiciem doskonałego Bytu. Przenikamy Substancję swoim światłem .
Dziękuję Kasjopejo i Minerwo <3
Dziękuję Ogrodniku <3

1 komentarz:

  1. Teraz można więcej zrozumieć -sen i przekaz;
    http://gwodrodzenie.pl/archiwum/ufo/gwiezdne-istoty-gwiezdna-rodzina-kasjopejanie

    OdpowiedzUsuń

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/