Suhaila

Suhaila
Suhaila

wtorek, 17 listopada 2015

Obecność Boga -* nieskończonego, wszechogarniającego ducha ,źródło mądrości i energii kosmicznej

Obecność Boga <3 nieskończonego, wszechogarniającego ducha ,źródło mądrości i energii kosmicznej <3

1df70e00bb6cd9389aa13ec1961b152e
Modlitwa o intuicję <3
Widzę lampę przed sobą i światło na mojej ścieżce. 
Słyszę głos prawdy i jestem mu posłuszna.Dzięki intuicji moje uszy słyszą ,a moje oczy widzą rzeczy ,które nie uszczęśliwią i uzdrowią zarówno psychicznie-duchowo jak i materialnie. Moja intuicja jest zawsze bezpośrednim przyjęciem boskiej mądrości.Jasno rozróżniam między prawdą a fałszem. Bóg zawsze i wszędzie objawia mi to, co powinnam wiedzieć .Jest dla mnie ciągle obecną pomocą .
Dziękuję mu za to <3
Dziękuję <3
<3
<3
Dziękuję Ci Joseph Murphy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/