Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 22 listopada 2015

Ciemna i jasna strona duszy ;

Cień duszy -*** Walka **-*
Jestem wszędzie , jestem tam gdzie chcesz bym był ...Oplotę Cię swoim światłem i będziesz płonąć jak ta świeca ,którą palisz ,nie wiedząc po co , na co i bez intencji ...
Jestem wszędzie , zostawiam Ci mój ślad głębiej ,coraz głębiej ..siejąc w Tobie nowe iluzje ,piękniejsze i bardziej  świetliste .Jestem tym ogniem   który pali Cię od środka zżerając  powoli ...jestem Tym czym chcesz bym był .... A ty poddajesz się mi niczym marionetka i powoli gaśniesz .Obniżam twe energie i drgania .To mój cel jest uwięzić Ciebie w świecie iluzji ...zostań tu... zostań ze mną ...pomogę Ci uwolnić się od tego czego znieść nie możesz ... Jestem tu i  śmieje się ...przecież to ja ciemna strona Ciebie .... Ha  haaa myślisz ,że wygrasz ?
I budzi się nowa nadzieja ... bo moja dusza dojrzewa do zbawienia ..Nie jesteś już wszędzie ..nie ma miejsca  dla Ciebie ..Iluzja  odchodzi powoli , a ma dusza w  wędrówkę wyrusza ..w głąb siebie głęboko dociera i z miłością zaczyna dojrzewać . Złociste światło otula mnie serce , mą duszę i czuję ,że walkę z cieniem duszy wygrać muszę . Więc koniec z iluzją i podszeptami, jestem Ja czysta , wspaniała, radosna i pełna miłości ..I nie ma miejsca dla żadnych wrogich gości. Aniołowie przybywajcie i wraz ze mną tę bitwę z duszą mą wygrywajcie ;Niech już nigdy nie zwątpię i nie zasmucam swej duszy , ona piękniejsza jest niczym kwiat róży i  choć czasem może gdzieś zalęknie się strach , to wiem że tylko miłość wybawi Nas. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/