Suhaila

Suhaila
Suhaila

wtorek, 17 listopada 2015

Podświadomość przyjmuje prawdy,które zmieniają życie ;

Podświadomość przyjmuje prawdy,które zmieniają życie ;

by_the_moonlight_by_enchantedwhispersart-d60p0t1
Źródło energii kosmicznej otwiera się dla każdego ;
Podświadomość przyjmuje prawdy o Bogu <3 Modlitwa ,która zmienia życie <3
<3 <3 <3
Wielbię Boga w sobie ,Boga ,który ma moc mnie uleczyć i uzdrowić .Wiem ,że Bóg jest absolutną miłością ,wszechmocą ,wszechobecnością ,niewyczerpanym źródłem energii kosmicznej. Wiem i wierzę ,że życzenie Boga jest dla mnie wielką miarą radości ,szczęścia ,miłości ,pokoju, sukcesu, harmonii ,zdrowia ,spełnionego życia .Uprzytamniam sobie ,iż czuję i wiem ,że ożywia mnie i zachowuje we mnie witalność ,moc, nienaruszalność ,piękno i radość i że boska miłość <3 wypełnia moją duszę. Dziękuję za boże bogactwa ,które ciągle są moim udziałem ,stale są wszechobecne ,niezmienne i wieczne<3
Przyjmuję tę prawdę <3
Potarzam trzy razy rano i wieczorem , po to by moja podświadomość przyjęła te prawdy <3
Te przekonania zmienią moje życie <3
Boża miłość rozpuści wszystko w umyśle , ciele, pracy i w domu ,co nie było jej równe .
Módlmy się a wydarzą się cuda <3
Autor niesamowitych modlitw  Joseph Murphy<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/