Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 29 listopada 2015

Niedziela *Przesłanie od Aniołów *Anioł Miłości*

images
Dziś przesłanie od Aniołów <3 Szanuj swój wzrok <3
Czuję, jak przez moje trzecie oko przepływa energia .Gdy koncentruję się na intencji dostrzegania przejawów miłości ,przepływa przeze mnie uzdrawiająca moc<3 Przebudzenie i pełna świadomość mojego trzeciego oka są dla mnie bezpieczne<3

Czakra trzeciego oka ;Trzecie oko przyjmuje i wysyła intensywne światło.Różne czakry interpretują informacje o energiach w rożny sposób ;dłonie koncentrują się na odczuciach fizycznych ,serce na emocjach ,zaś trzecie oko na wizjach. Możesz korzystać  z tych  czakr jednocześnie ,by uzyskać holistyczne wrażenie każdej sytuacji ,o której chcesz się dowiedzieć więcej.Możesz również wysłać energię z wszystkich naraz ,żeby zwiększyć spektrum uzdrawiającej energii. Trzecie oko , jak inne czakry ,kontrolować możesz za sprawą woli i intencji. Każde napięcie czy obawa możesz przeszkodzić w tym procesie ,więc po prostu skup się i pozwól żeby wszystko inne działo się w swoim rytmie .
Zacznij od ustaleń;
Chcę ,żeby moje trzecie oko stało się bardziej wyczulone na przejaw miłości.
Moje trzecie oko wysyła teraz uzdrawiające energie każdemu ,kogo widzi.
Anioł Miłości
Anioł Miłości <3
Napełniamy twe serce i umysł miłością,
budząc w tobie miłość do samego życia.
Źródłem tego przebudzenia stała się twoja decyzja,
żeby otworzyć się na miłość i cieszyć się nią.
Pozwól sobie na spontaniczną celebrację
wszelkich przejawów miłości.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/