Suhaila

Suhaila
Suhaila

środa, 4 maja 2016

Mandala miłości *

*
andala miłości *
Ukochany, któremu przed Boga obliczem lat parę temu miłość wyznawałam..
Pamiętasz jak z każdym dniem od nowa się w Tobie zakochiwałam?
Mężu mój, z którym spędziłam najlepsze lata mego życia.
Tyle jeszcze mamy do odkrycia..
To Tobie serce swe oddałam. To Ciebie pokochałam.
Czy to wyróżnienie? Z całą swą duszą krzyczę mocno, że tak, bo jesteś wyjątkowy.
To Ty mnie uszczęśliwiasz, każdy dzień jest jak miesiąc miodowy.
Cztery owoce miłości naszej ukazują doskonałość naszego związku.
Pragnę odnowić śluby z wewnętrznej ochoty, nie z obowiązku.
Skarbie Najdroższy, obiecuję Ci miłość, której dotąd żadna istota nie zaznała.
Pragnę, by nasza miłość wszelkie problemy pokonała.
Skarbie Najdroższy, obiecuję Ci wierność w oczach wszystkich doskonałą.
Pragnę, byśmy byli kochającą się parą.
Skarbie Najdroższy, obiecuję Ci bycie uczciwą wobec Ciebie.
Byśmy w swych objęciach czuli się jak w Niebie.
Skarbie Najdroższy, obiecuję Ci być zawsze przy Tobie.
w każdej trudnej, jak i radosnej dobie.
Ja-Twoja żona*/
 Składam tutaj miłości wyznanie.
Pobłogosław to małżeństwo nasz miłosierny, dobry Panie
wiersz -*Kacper Cz.
Mandala -*Monika Cz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/