Suhaila

Suhaila
Suhaila

wtorek, 24 maja 2016

Moja dusza pełna kolorów;

Moja dusza pełna kolorów;

Moja dusza ostatnio pragnie kolorów :) a więc jest kolorowo i jest pięknie :)
Na dziś zjawiła się oto taka afirmacja;
Uwalniam się od przymusu słuchania innych osób.
Słuchanie innych osób jest wyrazem mojej dobrej woli.
Mam prawo odmówić innym osobom i nie wysłuchać tego, co chcą powiedzieć.
Mam prawo postawić granice każdej osobie, która zamęcza mnie swoim marudzeniem, narzekaniem, pesymizmem, negatywizmem lub narcyzmem.
Mam prawo powiedzieć, że w tym momencie nie jestem gotów kogoś wysłuchać.
Słuchanie innych ludzi jest darem. Obdarowuję nim tych, których sama/sam wybiorę ♥♥♥
IMG_1016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/