Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 6 grudnia 2015

Anioł Nauki *przewodnik*




Anioł Nauki -przewodnik;


aabb.jpg

Anioł Nauki***** Niech jego moc ,będzie z nami cały nowy tydzień ‚*-
Jestem świetlistym aniołem twojej duszy , jestem twoim przewodnikiem i znam twój ziemski plan. Nie ingeruje w twoje decyzje , cierpliwie czekam i spoglądam na Ciebie .Jestem niebiańskim nauczycielem ,towarzyszę Ci w twojej misji życiowej i jeśli doświadczasz trudnych sytuacji ,to wiedz że dzięki temu właśnie uczysz się i odnajdujesz siebie samego .Zaczynasz słuchać nie tylko serca ale również duszy .Szanuję twoją wolną wolę , jeśli masz pragnienie i chcesz mojej pomocy zaproś mnie do swojego życia ,zawsze jestem do Twojej dyspozycji. Po przez moje przewodnictwo ,pełne miłości przebudzisz się w świetle boskiej mądrości .Droga do rozwoju duchowego może być długa i pełna nieprzewidywalnych sytuacji ,które mogą wprowadzić Cię w smutek i stres ,ale wiedz że to zawsze droga prosto do wielkiej mądrości , ona uczy pokory .Zaufaj sobie i nie lękaj się .Jestem nauczycielem i pomogę Ci ,by nowa wiedza napływała do Ciebie z radością .
Jestem nauczycielem , przewodnikiem i pragnę byś dosięgnął swojej duszy <3
Jestem nauczycielem i przewodnikiem i pragnę abyś odnalazł swój cel <3
Jestem nauczycielem i przewodnikiem i poprowadzę Cię przez kolejne etapy nauki tak byś zdał egzamin z życia .<3
Nie oceniam , nie krytykuję , nie ingeruję lecz cierpliwie czekam <3 Pamiętaj zawsze mogę wskazać Ci drogę , zawsze mogę Ci pomóc ale ty musisz tego pragnąć i przywołać mnie <3
<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/