Suhaila

Suhaila
Suhaila

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wkraczamy w Nowy Rok z Aniołem Nadziei


Wkraczamy w Nowy Rok z Aniołem Nadziei


3_CNOTY_BOSKIEWIARA
W Nowy Rok wejdziemy z Aniołem Nadziei ;Nie przegapiajcie okazji ,tak mówię Wam ja Anioł Nadziei <3będę dawał znaki swojej obecności , delikatnie łaskocząc Was , szepcząc po cichutko do uszka waszego , otwierając książkę na stronie która będzie wskazywać Wam moje znaki ;czytajcie ze zrozumieniem…Uniosę Was na moich potężnych skrzydłach ,po to by pokazać Wam jacy jesteście mali ale wspaniali <3jak wielkie możecie osiągnąć sukcesy i jaką macie potężną moc w sobie ….Zaufajcie nie tylko mi ,lecz również sobie bowiem największa siła do pokonania wszystkich przeciwności jest w was samych . Ja Anioł Nadziei wkraczam z Wami w ten Nowy Rok z wielką miłością , zaufaniem i wiarą i tak jak Wy pragnę abyście byli szczęśliwi . Jestem tu i teraz <3
Jestem i czekam na Twoje wezwanie <3
Jestem ,bo Cię kocham <3
Jestem tu ,bo moja miłość jest bezwarunkowa <3
20151228_173535 (2).jpg
Stary Rok już powoli kończy się ,a my żegnamy się z nim pełni nadziei , wiary i miłości. Zaklinaczka duchów prosi ,aby jeszcze raz przeanalizować swoje dotychczasowe życie .Czy droga ,którą obecnie kroczysz jest własnie tą gdzie odnajdujesz siebie , czy jesteś pewny że to jest twój cel. Bądź czujny i zaufaj swojej intuicji .Jeśli jest jeszcze coś co tworzy wokół ciebie pewien bałagan postaraj się uporządkować go, tak by wejście w Nowy Rok był już tylko i wyłącznie dla Ciebie spełnianiem się w tym co kochasz ,lubisz . Tancerze słońca mówią baw się i w tej zabawie odszukaj radość .Przestań się stale zamartwiać ,co będzie lub mogłoby być .Teraz jest czas aby bawić się i wyznaczyć dokładny cel ..a reszta sama będzie się układać Książe Tęczy najważniejszy czas będzie kiedy to wraz ze swoim partnerem [ą] , mężem ,żoną ..poświęcicie swoją uwagę sobie na wzajem .Oddajcie się namiętności , rozkoszom, romantyzmowi ale nie zapominajcie o szczerości . Bowiem tam gdzie jej brakuje ,tam swój koniec przewidziany jest , dlatego warto też w tym Starym Roku szczerze ze sobą porozmawiać , odciąć się od ograniczeń ,czy zatracenia w roli ofiary. W Starym Roku dobrze jest pozamykać wszystko to ,co ciążyło nam. A więc wielu z nas właśnie już dziś będzie analizować swoje życie ,dzięki temu zrozumie swoje też doświadczenia i pogodzi się ze swoim wyborem . Cały bałagan uprzątnięty niech zrobi miejsce wspaniałości i nowemu doświadczeniu bardziej wesołemu radosnemu .
Nowy Rok przywita nas Diamentowy Marzyciel -*Symbolizuje pomyślny przejaw tego , co niewidzialne w świecie materialnym. Diamentowy Marzyciel pragnie przekazać ,że aby spełniły się wasze pragnienia musicie nauczyć się słuchać swej duszy ..Ona głośno i wyraźnie przekazuje wam co dla waszego dobra jest najważniejsze .. Jeśli pragniesz wyruszyć w podróż swojego życia to poproś o prowadzenie , niech dusza przemówi , niech serce prowadzi ..To samo z innymi pragnieniami , marzeniami ..Czas na spełnianie swoich marzeń , czas na realizację ,ale również czas na zmiany ,które zaowocują w przyszłości tylko naucz się słuchać swojej duszy i serca .
Nowy Rok to czas wspaniałych możliwości ,sukcesów , nauki ale również czas rozliczeń ,a więc niech Diamentowy Marzyciel prowadzi nas do lepszego jutra 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/