Suhaila

Suhaila
Suhaila

środa, 9 grudnia 2015

Mandala -*'Kwiat lotosu-*Życie -*



Hej Życie ! Emotikon heart<3
Dziś, gdy wiedzy Mam pod dostatek,
proszę o jedno,
o lotosu piękny płatek ...
Niech Moje oczy otworzą się,
na wiedzę w płatkach ukrytą,
niech dzięki Nim poznam,
drogę serca przebytą.
Kryształowa Duszo Ma ! <3Emotikon heart
Która Skrywasz się,
za miłości płomieniem
Pomóż Mi podejmować mądre decyzje,
by niczego nie żałować,
bym Swą miłość mogła innym podarować Emotikon heart
W kwiecie lotosu mądrość i moc ukryta , niech zatem
w Mym sercu rozkwita.
Perfekcja i doskonałość niech wypełnią Mnie całą w oczach Pana,
zaś strach i obłuda niepożądana, niechaj znikną.
Niechaj zło omija Me serce,
bym dobro mogła chwytać w Me ręce.
Dłonie Boże, będą dłońmi Moimi,
bym dobre wypełniała czyny <3Emotikon heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/