Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 13 maja 2012

Dekret





Dekrety ,które oczyszczają ;

 

OCZYSZCZANIE FIOLETOWYM PŁOMIENIEM
1.
Ogniu Fioletu <otocz nas> 3x
Ogniu Fioletu <trzymaj nas> 3x
Ogniu Fioletu <uwolnij nas> 3x

Jam Jest (3x) kolumna Ognia Fioletu
Jam Jest (3x) Boga miłością tu
Jam Jest (3x) perfekcja bez skazy i cienia
Jam Jest (3x) płomień miłości w powietrzu strumieniach

Pilnuj nas (3x)
Przepal nas (3x)
Przepełnij nas (3x)

I w pełni przyjmuję <niech się tak stanie> (3x) tu oto i teraz.
Moce potężne na wieki trwałe, wszechmocne czynne,
rosnące w zasięg świat ogarniając, aż wszyscy osiągną
światło wolności i wniebowstąpienia.
Umiłowana (y) Jam Jest (3x)


2.
Jam Jest bytem Fioletu Płomienia
Jam Jest czystością Boskiego Marzenia (3x) lub (33x)

Oczyszczać miejsce ...

(wymienić nazwę miejsca) Jest Bytem Fioletu Płomienia
(Nazwa miejsca) jest czystością Boskiego Marzenia. (3x) lub (33x)

Tak samo można oczyszczać inną osobę... wstawić imię i nazwisko tej osoby...
lub sytuacji...


*********************************************************************************
MODLITWA O ZDROWIE - FIOLETOWY PŁOMIEŃ

1. Przygotowanie.
Wybierz problem zdrowotny, w, który chcesz skierować Fioletowy Płomień.
Może być zdjęcie tej osoby... albo wizualizować miejsce,
gdzie znajduje się ten problem.

2. Ześrodkowanie.
Skup całą swą energię na sercu. serducho
Możesz położyć rękę na sercu.
Zrób kilka głębokich oddechów
aż poczujesz się spokojny(a) zrelaksowany(a).

3. Modlitwa otwierająca.
  Powiedzgłośno następującą modlitwę.

Mocą Światła i Miłości w moim sercu proszę
by Fioletowy Płomień został skierowany
w następującą sytuację zgodnie z Wolą Boga.


opisz konkretne warunki, które chcesz uzdrowić

4. Wizualizacja.
Skoncentruj się na obrazie Fioletowego Płomienia.
Zamknij oczy i ujrzyj ten obraz w umyśle.
Zobacz jak Fioletowy Płomień otacza i przenika twe serce.
Skieruj Fioletowy Płomień ze swojego serca w okoliczności,
które wcześniej wymieniłeś( posłuż się obrazem - zdjęciem)
Połóż lewą rękę na sercu a prawą na obrazie.
Wizualizuj, jak Fioletowy Płomień przepływa z twojego serca po dłoni serducho
do miejsca wymagającego leczenia.
Zobacz jak Fioletowy Płomień rozpuszcza wszelaką chorobę,
jak przywraca harmonię i zdrowie.

AFIRMACJE.
Ciągle utrzymujesz ten obraz w swoim umyśle,
powtarzaj następujące afirmacje przez kilka minut.
Mów je głośno, rytmicznie, energetycznie.

1.
JAM JEST Fioletowym Płomieniem, uzdrawiającym we mnie teraz.
JAM JEST Fioletowym Płomieniem, Światłu jedynie się kłaniam.
JAM JEST Fioletowym Płomieniem w potężnej kosmicznej mocy.
JAM JEST Światłem Bożym jaśniejący w każdej godzinie.
JAM JEST Fioletowym Płomieniem jaśniejącym jak słońce.
JAM JEST Świętą Bożą mocą uwalniającą każdego.
 *************************************************************************************

DEKRET DO MICHAŁA ARCHANIOŁA

W Imieniu Wszechmogącej i Zwycięskiej
Obecności Boga,
w Imię Chrystusa,
umiłowanego Archanioła Michała
i wszystkie Żywioły;
Ognia,
Powietrza,
Wody,
Ziemi

oto wołam

Michale, Michale
wzywam Cię tu.
Mieczem ognistym
odetnij mnie złu.

Bożą Mocą i opieką
otaczaj mój świat
A sztandar Twej wiary
rozpostrzyj, jak kwiat.
Błękitnym mieczem
przeniknij mą duszę
a z Bożą pomocą
zwycięskim być muszę.

Michale, Michale
kocham Cię tak
Utwierdzaj mnie w wierze
na jawie i w snach.

Michale, Michale,
Zastępy błękitu
Napełnij mnie wiarą
i nadzieją od światu.
Błękitnym Twym mieczem
przeniknij mą duszę
a z Bożą pomocą
zwycięskim być muszę.

Twój Płomień Błękitny
napełnia mnie już
Twa zbroja błękitna
ochrania od burz (3X)

I w pełni wiary świadomie
przyjmuję
Niech się tak stanie! (3X) tu oto i teraz.
Moce potężne, na wieki trwałe
Wszechmocą czynne
rosnące w zasięg
świat ogarniając
aż wszyscy osiągną
Światło Wolności Wniebowstąpienia.


Niech się tak stanie! (3X)

**************************************************************************
Dekret fioletowego płomienia (Saint Germain)

Jam jest światłością fioletowego płomienia
Jam jest Boską miłością tu

Radosny Ogniu Fioletu, otocz mnie! (3x)
Radosny Ogniu Fioletu, trzymaj się przy mnie! (3x)
Radosny Ogniu Fioletu, uwolnij mnie! (3x)

JAM JEST, JAM JEST, JAM JEST strumieniem Ognia Fioletu
JAM JEST, JAM JEST, JAM JEST Boską miłością tu
JAM JEST, JAM JEST, JAM JEST Perfekcją bez skazy i cienia
JAM JEST, JAM JEST, JAM JEST płomieniem Miłości w powietrza strumieniach.

Oblej mnie! (3x)
Przepal mnie! (3x)
Przepełnij mnie! (3x)

W imieniu mej Wszechmocnej JAM JEST Obecności, wrzucam do ognia wszelkie przeszłe grzechy—przyczynę, skutek, zapis i pamięć—do ognia! do ognia! do ognia!
JAM JEST ta wiara, co oto przyciąga mój doskonały plan!
I obleka mnie w energię doskonałości!
Jestem oto otoczony tą energią!
Przepełniony jestem wielką miłością i przebaczeniem!
Wchłaniam je!
Penetruje ono me ciało eteryczne!
penetruje ono mój umysł!
Miłość i przebaczenie przepełniają me ciało uczuciowe!
Doskonały plan i miłość i przebaczenie przepełniają
ma fizyczna formę i JESTEM wolny!
JESTEM wolny! JESTEM wolny! JESTEM wolny!

Poprzez plan Boski dla mnie! (3x)
Akceptuje plan Boski we mnie! (3x)
Akceptuje moją energię doskonałości! (3x)
Przepełniony miłością i przebaczeniem! (3x)
I dziele się tym z całym światem! (3x)

JAM JEST wolny!
JAM JEST ta wiara, co rozszerza doskonały plan! (3x)

JAM JEST ta wiara, co wymazuje każdy przeszły grzech drogą przebaczenia! (3x)
światłość we mnie niezawodnie da mi zwycięstwo we wszystkim, co czynie! (3x)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/