Suhaila

Suhaila
Suhaila

wtorek, 29 maja 2012

Jak prosić Anioły






Jak prosić Anioły

Aniołowie bardzo często dają odpowiedź w snach , kiedy człowiek ma problem z wyborem swojej drogi, kariery czy też inną sytuacją w swoim  życiu , niech przyjrzy się swoim snom .Jakie są zawarte w nich wskazówki .
Wiadomo ,że nie zawsze umiemy zapamiętać swój sen ,albo też pamiętamy tylko jakąś część , dlatego warto przed snem poprosić anioły aby dały Wam zrozumiałe wskazówki i byś je zapamiętał po obudzeniu się.
Np. mówicie Moi drodzy Aniołowie proszę Was wejdźcie dzisiaj wieczorem w moje sny i dajcie mi jasne zrozumiałe dla mnie wskazówki , one mają pomóc mi podjąć decyzję co do wyboru mojej właściwej drogi, kierunki .Proszę Was Aniołowie .
Pamiętajcie ,że szczera prośba do Aniołów jest zawsze wysłuchana . Możecie też przed zaśnięciem pomedytować z Aniołami ,wtedy przekaz będzie dla Was bardziej zrozumiały.

Tak samo mogą Wam pomóc Anioły wtedy gdy czujecie się zablokowani bądź brakuje Wam radości w życiu czy też w sytuacjach dla Was traumatycznych . Proście Anioły o wsparcie ;np.
Proszę Was moje świetliste Anioły przybądźcie do mojego życia pomóżcie mi się odblokować i napełnić radością me życie , niech moje myśli są czyste a moja wiara silna .Proszę Was Aniołowie o wsparcie w tych trudnych dla mnie chwilach i uwolnijcie moje lęki . Proszę Was Aniołowie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/