Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 23 sierpnia 2015

Basia *Anioł Nauki i Archaii Wiary -*Wrota-*


Wrota  * ;Czuj się bezpieczna -kochana * Basia
Anioł Nauki i Archaii Wiary dziś stanęły przy tych wielkich wrotach  wraz z Basią ;
Przed tymi wrotami  na wielkim kamieniu leży wielka księga życia wraz z piórem . Anioł Nauki dotyka dłoni Basi i prowadzi ją do księgi . Prosi Basię aby otworzyła księgę na stronie gdzie poczuje . Tak też zrobiła a teraz ma przeczytać co tam zostało zapisane .
Basia pełna lęku nachyliła się by przeczytać , czyta i czyta jakby na okrągło czytała to samo. Wtem Anioł Nauki zapytał -czy już przeczytałaś ?
Basia odpowiada tak –
A więc Basiu powiedz co spowodowało tą sytuację w której się znalazłaś ? czy już wiesz ?
Basia poczuła ukłucie w sercu , tak jakby dostała informację od ciała ,że czas to zmienić.
Odpowiada
-tak mój Aniele Nauki wiem -trwam w sytuacji która jest dla mnie obciążająca , zniechęcająca i czuję złość i frustrację . Ponadto długotrwałe kłopoty emocjonalne , brak radości życia .Gdzieś w tym wszystkim się pogubiłam ,zbyt wiele naraz na mnie spadło . Tak mi się wydaje .
Anioł Nauki pokiwał głową i lekko się uśmiecha mówiąc– oj Basiu Basiu , przecież ty doskonale wiesz ,że ty masz wolną wolę , to ty decydujesz czy chcesz cierpieć czy nie .Basiu już teraz wiesz ,że Ja jestem zawsze przy tobie , lecz ty masz sama dopisywać swoją historię do tej książki . Po przez moje przewodnictwo , pełne miłości przebudzisz się w świetle mądrości . Dziś już nie szukaj i nie pytaj co będzie jak będzie ! Ty sama doskonale wiesz ,że zależy od Ciebie samej . Poukładaj w swoim sercu to ,co zostało zasiane niech już nie ma tam miejsca na lęk ,frustrację niech jest miłość i zgoda.Doświadczyłaś już tak wiele , ale wciąż musisz pewne sprawy poukładać w sobie i z innymi.Nie lękaj się wszystko idzie ku dobremu ;
A teraz Basiu przejdziemy przez te bramę mówi Anioł Nauki ;
Do wrót  podchodzi Archaii Wiary i otwiera te ciężką wrota  powolutku jakby trzeba było na nią wielkiej siły ,by je otworzyć .Jednak Archaii Wiary z lekkością je otwiera .
Wrota  zostały  otworzone  , cała trójka przekracza tę bramę Anioł Nauki , Archaii Wiary i Basia .
Przekraczając wrota zostali jakby oślepieni światłem-promieniami  ,takie było wrażenie .Otwierając powoli oczy Basia dostrzegła niebieskie światło , które powodowało że czułą się spokojna . Patrzyła tymi swoimi pięknymi oczami na to niebieskie światło a z niego wychodził Anioł Wiary mówiąc ;choć Basiu dalej ;
Basia kroczyła za Archaii Wiary i swymi pięknymi oczami rozglądała się dookoła ,lecz wszędzie widziała niebieskie światło nic innego ….
Nagle światło zniknęło ; Pojawiła się jakaś nowa droga ,która ciągnęła się i ciągnęła nie było końca ..lecz nie szli nią tylko przyglądali się
Basia stoi i się zastanawia po co ta droga ?
Na to otrzymuje odpowiedz od Archaii Wiary ; Usiądź tu Basiu na początku tej drogi , teraz wycisz umysł niech zapanuje cisza i skoncentruj się na swojej prośbie . Czego pragniesz ? wyślij to ; niech przemierzy tę drogę . Na końcu tej drogi jest świątynia która słyszy i daje odpowiedzi , w ciszy słuchaj a usłyszysz .
Basia dostała już odpowiedź ;
Jesteś wspaniałym człowiekiem , wiara i miłość pokonuje wszystkie trudy -pamiętaj masz w sobie siłę i moc użyj jej do pozytywnego myślenia. Działaj po przez ten promień niebieski on Cię będzie chronił .JESTEŚ BEZPIECZNA
Teraz droga Basiu przestań wątpić w siebie . Otocz się niebieskim promieniem , łącz się nieustannie ze mną Archaii Wiary , ja będę Ci towarzyszyć wszędzie tam gdzie ty będziesz . Jestem Twoim opiekunem , jestem tu po to by Ci pomagać ; Jestem tu by ochraniać Cię mym niebieskim płaszczem ochronnym . Jestem tu bo Cię kocham ; Pamiętaj Basiu ;
Oto słowa Archaii Wiary ;
Na koniec Anioł Nauki i Archaii Wiary połączyli się z Basią tworząc koło , dzięki temu wysłali w Wszechświat niebieski promień wraz z Basi życzeniem ; Umocnij moją wiarę , rozbudź moją siłę , rozwiń moją odwagę ;Czuwajcie przy mnie w czasie moich operacji ;Dziękuję
Dziękuję kochany Aniele Nauki i Archaii Wiary <3 bądźcie ze mną zawsze tu i teraz ;Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/