Suhaila

Suhaila
Suhaila

sobota, 15 sierpnia 2015

Wędrówka na szczyt góry -Archanioł Michał , Archanioł Metatron, Anioł Doskonałości;


Archanioł Michał ,Archanioł Metatron ,Anioł doskonałości i Ja 

Wyprawa w góry ;

        Na rozwidleniu leśnych dróg  przysiadłam i odprężona wzięłam głęboki oddech po czym zamknęłam oczy i zaprosiłam do swojego życia Archanioła Michała , Archanioła Metatrona , Anioła Doskonałości . Prosząc ich o towarzyszeniu mi w mojej podróży . Jeszcze nie wiedziałam ,którą drogę wybiorę .
Poczułam delikatny dotyk na moim ramieniu , obejrzałam się i zobaczyłam wszystkich moich wspaniałych gości jakich zaprosiłam do swojego życia . Jestem taka szczęśliwa ;dziękuję Wam że usłyszeliście moje zaproszenie . Moi kochani Archaniele Michale , Archaniele Metatronie ,Aniele Doskonałości proszę Was o pomoc i wsparcie w pokonaniu moich lęków , uzdrawianiu mojego ciała i duszy .Proszę o rozpoznanie i prowadzenie w mojej duchowej wędrówce.
Zobaczyłam uśmiech wszystkich moich gości ; A więc przyjmuję to jako przyjęcie mojej prośby.
         Wybrałam kierunek , poczułam że mamy iść na lewo .Idziemy piaszczystym szlakiem .Wspinamy się coraz wyżej i wyżej. Miałam wrażenie że idziemy wciąż pod górkę . Dookoła nas były same lasy ,nic nie było widać tylko wielkie piękne drzewa . Czuję zmęczenie , czuję że brakuje mi tchu , serce jakby zwolniło . Miałam wrażenie ,że mgła którą widzimy z oddali zaraz nas pochłonie . Idę dalej ale właściwie już nie mam ochoty dalej się wspinać ..brakuje mi sił . Nagle zatrzymuje się Anioł Doskonałości i mówi mi ; dasz radę ! Odsuń wszystkie złe myśli , nie myśl o zmęczeniu patrz przed siebie i spójrz sercem co widzisz ? Przysiadłam na chwilę aż tu nagle coś mnie uszczypnęło .Głośno sobie krzyknęłam a echo powtórzyło mój krzyk ; Roześmiałam się , echo powtarza mój krzyk . Nagle zdałam sobie sprawę ,że te krzyk jest krzykiem mojej słabości ,niemocy , lęku. To echo pokazało mi moje zachowanie ; Wzięłam się w garść ; Idę i już nie narzekam ,nie odczuwam zmęczenia . Patrzę przed siebie i widzę jak podążają coraz wyżej Archanioł Michał, Archanioł Metatron ,Anioł Doskonałości a za nimi Ja. Lecz moi wspaniali gości idą tak jakby nie wchodzili pod górkę tylko z łatwością pokonują drogę ,która prowadzi ...no właśnie gdzie ona nas prowadzi ? Teraz zaczęłam się zastanawiać gdzie my idziemy właściwie .
Moi wspaniali gości słyszą każdą moją myśl , więc otrzymałam odpowiedź -idziemy na sam szczyt ; rzekł Archanioł Michał ; Długo tak szliśmy w milczeniu , cały czas miałam wrażenie że widzę te same drzewa , te same rośliny , te same owady ,gady ,słyszę te same ptaki coś jak bym stała w tym samym miejscu.
        Nagle zatrzymał się Archanioł Michał i mówi jesteśmy prawie na szczycie . Podszedł do mnie i dotknął mojej twarzy swoimi dłońmi wypowiadając słowa -PRZECINAM WSZYSTKIE STRUNY TWOICH LĘKÓW -NAPEŁNIAM CIĘ ŚWIATŁEM I MIŁOŚCIĄ .
Poczułam delikatne mrowienie w cały ciele , poczułam ,że jestem kochana . Dziękuję CI Archaniele Michale .
Archanioł Michał poprosił abyśmy weszli na szczyt góry , bo tam prowadziła nas cały czas droga ,którą to ja sama wybrałam.
Stanęliśmy na szczycie góry . Wzięłam głęboki oddech tak jakbym chciała pochłonąć to czyste powietrze , które poczułam na szczycie góry .Rozglądam się dookoła i jestem zachwycona widokiem . Cudowny krajobraz , lecz moje wrażenie było takie ,że wszystko co widzę jest takie maleńkie , każde drzewo , roślinność ,a nawet wodospad który było można ujrzeć z góry wydawał się jak maleńki strumyczek . Chmury wyglądały jak wielki błękitny ocean a słońce swymi promieniami dosięgało każdego szczytu gór. Widok z samego szczytu góry spowodował to ,że poczułam się jak wolny ptak , który może wszystko . Przemierzać góry , doliny i obserwować to co się dzieje dookoła .Ach piękne uczucie wolności i piękna tego świata .
Po chwili a może trwało to więcej niż chwila mojego zapatrzenia  się w tym widoku ,podszedł do mnie Archanioł Metatron , wyciągnął rękę i dotknął czubka mojej głowy .Z nieba wydobył się biały promień , który kierował się w kierunku dłoni Metatrona a jego dłonie przekazywały ten promień na mnie .To czyste piękne białe światło przechodzi przez moje ciało wypełniając każdą moją komórkę anielską miłością. Czuję w moim ciele drgania , wszystko powoli się dostraja tak jakby wielka orkiestra dostrajała swoje struny do odtworzenia i zagrania pięknej muzyki .Muzyki , która porusza każdą komórkę w ciele . Teraz Archanioł Metatron pokazuje mi kolory , energię kolorów . Wygląda to jak by poruszał delikatnie kolorową chustą . Zabrał w dłonie promień koloru rubinowoczerwony kierując go w czakrę podstawy w ten sposób pobudza moją czakrę . Następnie bierze w dłonie kolor promienia jaskrawopomarańczowy i kieruje w czakrę sakralną . I tak Metatron prowadzi promieniami koloru po przez wszystkie moje czakry kończąc na czakrze korony. W ten sposób usuwa ze mnie wszystkie śmieci i negatywne energie . Każdy promień dociera tam gdzie powinien . Odczuwam lekkość , wyciągam ręce do przodu i w ten sposób przyciągam do siebie wspaniałą miłość jaką ofiarowują mi moi goście . Dziękuję Metatronie - jestem bardzo wdzięczna Ci za uzdrawianie .
Jeszcze jestem pod wrażeniem tego piękna co mnie otacza , świat jest niesamowicie piękny. Wzruszam się na ten widok i mam wielką ochotę pozostać na tym szczycie   tam czuję się bezpiecznie , czuję wolność i lekkość .
       Podchodzi teraz do mnie Anioł Doskonałości i wypowiada słowa '
Podążaj za światłem swojej duszy ;Połącz się z uniwersalną prawdą ;Bądź myśliwym własnych myśli ;Kochaj bliźniego swego jak siebie samego; Nie skupiaj się na postępowaniu innych ,ponieważ ,wówczas nie  skupiasz się na obecności Boga ;
Dziś już wiesz ,że Twa dusza potrzebuje wolności ; Wolności od lęku  od negatywnych myśli , wolności od ograniczeń . Poczuj się jak ten ptak ,którego sobie wyobraziłaś na samym początku -wolna , bezpieczna ,bez ograniczeń.
Archanioł Michał , Archanioł Metatron i Ja Anioł Doskonałości pokazaliśmy Ci ,że możesz pokonać każdą trudność jaką napotkasz , możesz zajrzeć głęboko w swoje wnętrze tam odkryjesz potrzeby duszy , możesz sama się uzdrawiać tak jak pokazał Ci Archanioł Metatron i Archanioł Michał. Nie stój w miejscu podążaj za głosem serca .
Pamiętaj ,że zawsze możesz nas poprosić o pomoc- kochamy Cię .
To ostatnie co usłyszałam ; Sama zejdę z tego szczytu góry ,lecz  najpierw podziękuję ;
Dziękuję góry Wam za piękne widoki <3
Dziękuję Góry Wam za echo mojego wnętrza ,3
Dziękuję Góry , lasy, rośliny ,wodospadzie za piękno ,którym nas otaczacie <3
Dziękuję Archaniele Michale , Archaniele Metatronie ,Aniele Doskonałości za tę wędrówkę w góry <3
Dziękuję Wam za prowadzenie , za uzdrawianie , za oczyszczanie i pokonywanie moich lęków <3
Kocham Was <3

Archaniele Michale proszę przetnij wszelkie struny lęku i uwolnij mnie od nich ;Chcę pozbyć się tej niezdrowej niezrównoważonej energii .Zamiast tego pragnę zestroić się z miłością i światłem. Proszę Cię usuń wszelkie negatywne energie z mojego ciała .Uwolnij mnie od wszelkich efektów działania strun. Dziękuję Ci <3

Archaniele Metatronie proszę oczyść moje wszystkie czakry i przywróć im równowagę stosując święty promień świetlany. Dziękuję Ci <3


Anioł Doskonałości -Poznanie 
Jestem doskonałością Twojej duszy przesyłam Ci esencję prawdy w boskich praźródeł z tamtej strony Przestrzeni i Czasu .Uczę cię podążania ścieżką światła , wtajemniczenia i przebudzenia w Bogu.
Moja siła jest uniwersalną energią .Przebywam tam, gdzie byt jest wieczny .Stamtąd posyłam swój promień ,który oświetla twoją drogę .Otwórz się na moje światło i przyjmij je !Moja miłość jest z tobą .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/