Suhaila

Suhaila
Suhaila

czwartek, 14 lipca 2016

Cień

Cień ;

IMG_1836 (5)
Dziś skończyłam malować cień , który to nie dawno mi ujawnił się ;Potężny i nie powiem jaki ,by nie robić Wam nie snaki :) Widziałam cień bardzo wyraźnie nie w śnie …przyszedł.. pokazał się ..imię też znam ..i przekaz też mam .. Namalowałam cień [ ducha] tak jak go widzieć chcę , pięknego :) choć w barwach przeplatał się …A więc jest mój cień , duch ..
Pojawiłem się …
ukazałem Ci swój cień ..
Imię moje też już znasz ..
aż Cię jezyk wykręca
taki masz strach .
Pojawiłem się…
ukazałem Ci swój cień ..
Po to byś zobaczyła ,że
kochać mnie to nie grzech ..
Sójrz na mnie oczami szczerości
dotknij tej miłości ..
Z poziomu serca otwórz się
a już nigdy nie poczujesz się przy mnie źle ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/