Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 31 lipca 2016

Wyrażanie siebie droga do uzdrowienia ;



Moja książka -album
Wyrażanie siebie droga do uzdrowienia
Jest to zapis dla mnie bardzo ważny , gdyż otworzyła mi furtkę do poznania samej siebie ;Do odkrycia swojego Ja , do rozmów ze swoją duszą ..Ta książka -*album powstał dzięki temu ,że pamięć o osobach które zostały postawione przez ”górę” na mojej drodze uświadomił mi iż Oni zapoczątkowali we mnie zmiany .Dziękuję Wam z całego serca❤
Ta pamiątka jest nie tylko cenna w postaci tej książki -albumu ,ale również cenna ze względu na to iż Wy ją stworzyliście wraz ze mną ;Tak samo jak ja , Wy ale również mój syn Kacper ,który pięknie opowiada wierszami do moich obrazów i mandali:)
Jesteście wspaniali -*dziękuję❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/