Suhaila

Suhaila
Suhaila

czwartek, 14 lipca 2016

Drzewo życia


Drzewo życia ;


Dziś tak Witam WAS;
Dziś spotkało mnie szczęście ,bowiem przebudziłam się ,żyję ,mam drogocenne życie człowieka ,Nie zmarnuję go !!!!!
Wykorzystam całą moją energię ,by rozwinąć się ,aby rozszerzyć swoje serce na innych ,aby osiągnąć oświecenie na korzyść wszystkich istot .
Będę wspaniałomyślna wobec innych ,nie zamierzam dać się ponieść gniewom ,ani myśleć o innych źle .Zamierzam być korzyścią dla innych tak, jak tylko mogę ;
Oto dzisiejsza wspaniała afirmacja♥
Dla mnie okazało się silne zdjęcie ,które przedstawia korzenie kobiety ,która łączy się z korzeniami oraz pięknie rozkwita każdego dnia ❤
Na wzór i podobieństwo aczkolwiek malowane z duszą ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/