Suhaila

Suhaila
Suhaila

czwartek, 14 lipca 2016

Jestem tu -*mandala dla Beaty P.

20160616_084407 (2)❤
Patrzę Ci prosto w oczy ,prowadzę Cię ❤ Jestem twoim opiekunem ❤
Drugi obraz ; Otaczam Cię kolorami życia , wypełniam całe Twoje pole , ciało ,umysł i serce ❤ Jesteś cudem tego świata ❤


Jestem Tu❤
I wciąż jestem ❤ czuwam ❤ kocham ❤ wspieram ❤ twe łzy ocieram ❤
Jestem tu i teraz ❤ Jestem wszędzie tam gdzie Ty ❤ Kocham Cię ❤ ja twój Anioł ❤ Beata P.
Uśmiech wypełnił jej lica.
Piękna, wyglądała jak anielica.
Jej serce z radości bije jak szalone.
Słyszę je, wyraźnie jest napalone.
Szczęście wypełniło mnie w tej chwili.
Jest cudownie, moi mili.
Życie uczy mnie piękna i znakomitości.
Nie mam wobec nikogo żadnych złości.
Wszystkie uczucia mi towarzyszą.
Niech ludzie me wesołości usłyszą!
Cieszmy się razem i dziękujmy sobie.
Ja zrobię wyjątek i podziękuję Tobie.

I powstały dwa obrazy dla Beata P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/