Suhaila

Suhaila
Suhaila

czwartek, 14 lipca 2016

Metatron

Archanioł Metatron

Dla mojego Tatka [ojca]20160623_121843 (3)
Archaniele ❤ Metatronie dziś stoję przy Twym tronie
choć bardzo się boję to stoję i proszę …
Zegarmistrzu mój ,co rozporządzasz czasem i przestrzenią
udziel mi łaski ,mocy ,łagodności i miłościerdzia
Niech twa wielka dobroć , miłość uzdrowi moje ciało i duszę .
Niech wypełni się me serce łagodnością i spokojem .
A droga ma będzie usłana zdrowiem …
Metatronie, mój przyjacielu
Nie zostawiaj mnie samego, Boży wielbicielu.
Tak bardzo Cię proszę , bądź ze mną …w tych trudnych dla mnie chwilach
Kochaj i wspieraj ..otulaj swymi promieniami miłości
Niech me życie jeszcze się nie kończy …
Matatronie mój kochany Archaniele
proszę daj mi cenne drogowskazy ,niech odejdzie to co moje ciało i duszę skazi ..
❤ Kocham Cię tato ❤ ❤ ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/