Suhaila

Suhaila
Suhaila

środa, 29 lipca 2015

Doświadczenie z Archaniołem Chamuelem


Doświadczenie z Archaniołem Chamuelem <3



Oto ja   i Archanioł Chamuel .
 Trzymamy się za ręce  i idziemy przed siebie . Nie pytam gdzie , po prostu idę z Archaniołem Chamuelem. Jestem spokojna , taka wyciszona jakby dookoła nas nie było niczego i nikogo po prostu panuje niesamowity spokój i cisza. Spoglądam na Archanioła Chamuela który jest otoczony różowym promieniem, lśni tak mocno , tak wyraźnie że kto stanąłby obok niego poczułby niesamowitą moc miłości .  Czuję ją całą sobą ,bezwarunkową miłość . Jestem akceptowana taka jaka jestem . Archanioł Chamuel i jego potężna moc serca ,która promienieje wielką miłością do wszystkich istot jest niesamowitym uczuciem ,aż się pragnie żyć , kochać i dzielić tą miłością .
Podążam z Archaniołem Chamuelem dalej przed siebie ;
        Dotarliśmy do miejsca ; są drzewa , ławki , biegające psy i ludzie . Wygląda to na park , tak.. tak to park . Rozglądam się dookoła ,lecz Archanioł wskazał na parę staruszków siedzących na ławeczce , przytulających się do siebie . Patrzę na nich i odczuwam między nimi cudowną , piękną miłość.
 Gdy patrzę oczami widzę parę staruszków , lecz gdy patrzę sercem dostrzegam coś jak spiralę różowego promienia , która oplata tych staruszków . Niesamowita i piękna ta spirala ...miłość ...takie uczucie mam miłość dwojga ludzi ...
Archanioł Chamuel patrzy na mnie i wskazuje mi niebo . Patrzę w górę i widzę lej .. jakby tornado które z jednej strony jest zwężone a z drugiej rozszerzone ...Poczułam strach , ten lej był dla mnie przerażający .
Nagle patrząc na ten lej , widzę jakąś parę ; dwojga ludzi trzymających się za rękę . Młodzi zakochani . Dość szybko ukazują się obrazy jakby film o dwóch zakochanych ludziach. Para ta pobrała się , stworzyli dom w którym panowała niesamowita ciepła atmosfera . Wszystko wydawało się takie piękne , czyste i pełne miłości .
W ich domu pojawiły się dzieci , radość z narodzin była ogromna . Obaj kochali się i kochali swoje dzieci . Stworzyli dom w którym było bezpieczeństwo i miłość .
            Mijały lata , oboje  ciężko pracowali na utrzymanie rodziny .Było im z roku na rok bardzo ciężko , pojawiały się sprzeczki , niedomówienia ,złość .
   Nastał czas ,kiedy to w ich życiu pojawiła się osoba trzecia . Cała rodzina cierpiała . Ból spowodowany zdradą był nie do zniesienia . Uczucia lawirowały od złości po wielki gniew.Trwało to kilka dni ...
        Odwróciłam się do Archanioła Chamuela i zapytałam , dlaczego mi to pokazuje ? Archanioł podniósł rękę i dotknął mojej twarzy ,kierując ją na ten lej ...abym oglądała do końca ..Wedy poczułam ,że nie mogę nawet ruszyć głową ... patrzę na ten lej i oglądam dalej...
      Małżeństwo które przechodziło kryzys w swoim związku , po wielu dniach wyładowywania na sobie gniewu , żalu , płaczu postanowili ratować siebie i swoją rodzinę . Wiele lat trwało za nim zaufali sobie na nowo ...wiele lat minęło za nim przytulili się do siebie .
Mimo wszystko ratując siebie i swoją rodzinę tworząc na nowo związek , potrzebowali wybaczyć sobie , wybaczyć innym i podziękować Bogu za to doświadczenie . Od tego zaczęli .
    Było trudno ,ale starali się z serca wybaczyć , z serca pokochać na nowo siebie , z serca spojrzeć na swoje błędy , z serca odkryć swe pragnienia ... Nie z ust lecz z serca . Wszystko czego doświadczyli wzmocniło ich związek , nauczyło komunikowania się , rozmawiania o pragnieniach , wyrzuceniu z siebie żalu i obwiniania . Zrozumieli ,że doświadczyli tego ponieważ pragnęli doświadczyć zdrady . Zrozumieli ,że najważniejsze jest wybaczenie i to że ukrywanie swoich pragnień nie służy niczemu dobremu .
         Dziś są parą staruszków , którzy bardzo się kochają , którzy nauczyli się słuchać siebie . Przeżyli swe życie ucząc innych patrzenia sercem a nie oczami , mówienie sercem a nie ustami . Pokazali sobie i innym ,że każde doświadczenie uczy  co powinno się zmienić w nas samych . Choćby związek nie miał przetrwać , to najważniejsze jest wybaczenie , zrozumienie i akceptacja . Bez tego nie da się tworzyć związku ani też zdrowych relacji .
Archanioł Chamuel znów dotknął mojej twarzy , kierując ją na siebie ....mówi ; widzisz co znaczy prawdziwa miłość , bezwarunkowa miłość . Oni doświadczyli tego co chcieli doświadczyć ..ale zrozumieli że kochają siebie i chcą być razem . Nauczyli się siebie ,pokochali bezwarunkową miłością . To jest to czego ja pragnę odkryć w Was miłości bezwarunkowej .Nie oceniania , nie krytykowania , nie życia w gniewie , nie ranienia .
Akceptujesz drugą osobę taką jaka jest ; Akceptujesz innych takimi jakimi są ; Akceptujesz siebie taką jaka jesteś . Nie osądzaj ani siebie ani innych . Wybaczaj ;
    Archanioł Chamuel  przytulił mnie  do siebie , swoją dłoń położył mi na serce ...Poczułam ,że chce mi się bardzo płakać .....miałam uczucie jakby kawałki lodu zmrożonego puszczały , schodziły z mojego serca ... A zaczęło przepełniać moje serce ciepło , a następnie otulona zostałam spiralą różowego promienia , promienia miłości , energią miłości . Coś niesamowitego , pięknego ...aż się chce w tym istnieć , zostać ...Już płakać mi się nie chce !
Pragnę uczuć ,które są wyjątkowe , które powodują że uśmiecham się , akceptuję siebie i  innych ,nie osądzam , wybaczam . Pragnę miłości bezwarunkowej .
Archanioł Chamuel pragnął pokazać mi ,że emocje ,złość czy gniew które towarzyszą nam w sytuacjach w których się znajdujemy , znajdziemy nie są dla mnie i innych korzystne . Bowiem nasze serce przepełnia ból a nie zrozumienie , serce zatapia lód i stajemy się wrogami dla samych siebie . To nie jest wyjście ; to tkwienie w uczuciach nie dobrych dla nas a także powolne umieranie naszego serca z braku miłości , zrozumienia , akceptacji i wybaczenia.
Archaniele Chamuelu dziękuję Ci za to doświadczenie <3 
Dziękuję Ci za dostrzeżenie tego czego moje serce nie dostrzegało <3
Dziękuję Ci za Twą wielką miłość bezwarunkową <3
Dziękuję Ci za wszystko i proszę napełnij mnie swym wspaniałym różowym promienieniem <3
Niech Twa miłość i energia będzie ze mną każdego dnia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/