Suhaila

Suhaila
Suhaila

środa, 15 lipca 2015

Nowe życie -piersi -Odzyskiwanie równowagi

Nowe życie - piersi  -Odzyskiwanie równowagi 
Czy powinniśmy się wstydzić tego co doświadczamy , doświadczyliśmy w życiu; Otóż nie ; Trzeba o tym mówić , lecz ktoś zapyta się po co ?
Odpowiadam ; ponieważ każde doświadczenie rodzi nowe spojrzenie na życie ;Nasze życie oraz innych ;Nie musisz się zgadzać z tym ,lecz szanuj tych co potrafią mówić ;
Obrazek z internetu ;

ODZYSKIWANIE RÓWNOWAGI ;
Oto Ja ;
Stanęłam przed lustrem na pól naga od piersi do pasa. Patrzę na siebie , oczami kieruję się w stronę piersi , co widzę ? Pierwsza myśl , prawa jest jakby wyżej , ale to nic przecież gorset sprowadzi ją we właściwe miejsce . Patrzę dalej na obie piersi , każda jest inna , prawa bardziej jędrna ,lewa zaś miękka , ale obie zasługują na moją miłość . Pogłaskałam je , spojrzałam na nie z miłością . Nagle wchodzi mój mąż , trochę byłam w szoku ,zakryłam się . W końcu coś mi powiedziało -Co ty robisz?
Mąż stanął tuż za mną , przed lustrem ;mówi pokaż się ; Byłam trochę zdenerwowana , wstydziłam się sama siebie ...lecz odsłoniłam obie piersi ..Mąż patrzy na nie , ja głowę odwracam gdzie zalęgła się myśl,że już nie będzie kochał mojego ciała ..Lecz wziął dłonie i położył na obie piersi . Trzyma je i mówi ,to są moje piersi ;
Dopiero jak tak mnie tulił i trzymał spojrzałam na siebie jeszcze raz i na męża . Widziałam w jego oczach ,że nie lęka się dotyku ,nie ma w nim obojętności .Jest miłość , ciepło i akceptacja . Moje piersi ,każda inna ale piękna ..
Akceptacja siebie to trudne dla każdego z nas , ponieważ wielu zmaga się z problemem zaakceptowaniem  różnych części ciała .Każdy widzi w sobie niedoskonałości , lecz trzeba umieć wyzwolić się od tego , poznać siebie i pokochać każdą część swojego ciała .
Dziś wiem ,że jeśli sama zaakceptuję siebie taką jaką jestem , zaakceptuję swoje ciało pokonam w sobie wszystkie lęki , pokonam również ograniczenia . Wyzwolę się z tych łańcuchów ,które blokują mnie samą . To też czasami choroba ,która ujawnia się pokazuje nam , gdzie stworzyliśmy blokady. Jeżeli jest jakaś część ciała ,której nie akceptujesz możesz w ten sposób sama [sam] doprowadzić że to miejsce będzie chorować . Dlatego warto zrozumieć siebie i swoje ciało .Nie ma ludzi brzydkich ; jesteśmy piękni sami w sobie , jesteśmy piękni wewnątrz .Tak powinniśmy widzieć siebie i innych . Każdy bowiem jest pięknem tego Wszechświata .
Jestem jaka jestem ; czyli WSPANIAŁA ;
Jestem źródłem ;
Jestem miłością ;
Jestem zdrowa ;
Jestem cudem ; 
Jestem kochana ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/