Suhaila

Suhaila
Suhaila

niedziela, 12 lipca 2015

Pomóż samemu sobie -Uzdrawianie


Dzisiejszy temat , poświęcony jest Kodom Uzdrowienia ;
Pytanie ;
Czy to jest możliwe ?
Czy to działa?
O kodach Uzdrowieniach opowiedziała mi Anna Mikulska ; Oczywiście można samemu sobie kupić książkę i przeczytać ,w ten sposób dowiecie się o tej technice więcej .
Kody uzdrowienia mają na celu pomóc nam uzdrowić każą sytuację , problem z jakim się chcemy zmierzyć ; I tak jak się mówi dopóki sam człowiek nie spróbuje nie będzie wiedział , czy to działa , czy są efekty .
Ja pracowałam z kodem uzdrowienia jakiś czas temu , teraz zrobiłam przerwę . Czy mi pomogło ? Twierdzę ,że w pewnym sensie tak , gdyż wyniki moich badań są dla mnie pomyślne . Również stałam się bardziej spokojna , każda wizyta u lekarza nie jest już emocjonująca a moje serce nie wyskakuje mi z piersi z powodu stresu , strachu , lęku . Również można powiedzieć ,że na nowo poznaję samą siebie . Dlatego polecam Wam pracę z kodami Uzdrowienia . Warto też przeczytać książkę .
Wiara i modlitwa są najwyższą siłą , mocą do uzdrowienia ; 
Moja metoda , którą sama stosuję , dzięki  informacji Annie Mikulskiej ;za nim dotarłam do książki;
Oczyszczanie energetyczne;
Proszę Boga o promień białego światła .Rozszerzam ten promień na taką odległość na jaką jest mi potrzebna [ na siebie , mój dom i moją posesję ].To co wypchnięte idzie wgłąb ziemi bez krzywdy dla kogokolwiek . Proszę Anioły o usunięcie ze mnie 17 -mnastki i wyrównanie żywiołów w moim organizmie.
[Powtarzam to kilka razy dziennie ] 
Pamiętaj ,aby być wyciszonym oraz wykonuj to w miejscu gdzie nikt ci nie będzie przeszkadzał.
Kody Uzdrowienia ;Zaczynamy od modlitwy ;
Modlę się o to aby wszystkie znane i nie znane negatywne obrazy , niezdrowe przekonania , destrukcyjne wspomnienia komórkowe , oraz wszelkie problemy fizyczne związane z .....[tu sami wypowiadacie swoje słowa  ;np. chorobą serca ;] zostały rozpoznane , ujawnione i uzdrowione po przez napełnienie mnie ŻYCIEM , ŚWIATŁEM I MIŁOŚCIĄ BOGA.
Modlę się również o to ,aby skuteczność tego uzdrowienia wzrosła stu-krotnie lub więcej. 
Cztery centra uzdrawiania ; 
Wykonujemy każde centra po 6 min. lub więcej [ możesz też skrócić ten czas ,ale nie warto aby ten czas był jednak co najmniej 6 min. [ ja stosuję 8 min]
Rozluźnione palce skieruj na centra uzdrowienia ; ważne aby czubki palców były skierowane na okolice centra uzdrowienia ; Trzymamy ręce w odległości od 5 do 7, 5 centymetra .
Grzbiet nosa:pomiędzy grzbietem nosa a punktem pomiędzy brwiami.
Jabłko Adama:bezpośrednio nad jabłkiem Adama.
 Szczęki: w tylnym, dolnym rogu kości szczękowej po obu stronach głowy.
 Skronie: około 1,5 cm nad skronią, mniej więcej 1,5 cm w kierunku tyłu głowy, po obu stronach głowy.
Pamiętaj aby twoje ręce były w pozycji wypoczynkowej ;
Te kody możesz również wykonywać dla bliskiej Ci osoby ;
Odmawiasz wtedy taką modlitwę ;
„Modlę się o to, aby wszystkie znane i nieznane negatywne wyobrażenia, niezdrowe przekonania, destrukcyjne wspomnienia komórkowe oraz wszystkie problemy fizyczne związane z [choroby lub problemy bliskiej ci osoby] zostały rozpoznane, ujawnione i uzdrowione poprzez napełnienie [imię tej osoby] światłem, życiem i miłością Boga. Modlę się również o to, aby skuteczność tego uzdrawiania wzrosła stu-krotnie  lub więcej". Wykonaj  na sobie. kiedy skończysz, po prostu pomódl się: „Pełne efekty tego uzdrawiania przekazuję w miłości do [imię osoby]".
KODY UZDROWIENIA STOSUJEMY TRZY RAZY DZIENNIE ;W TEN SPOSÓB OSIĄGNIESZ SZYBCIEJ REZULTATY .
POLECAM WAM KSIĄŻKĘ KOD UZDROWIENIA ; Można dowiedzieć się o wiele więcej i również zrozumieć samych siebie .
Przedstawiłam w skrócie ten temat , jeszcze raz zachęcam Was do przeczytania  książki ;

Ange3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/