Suhaila

Suhaila
Suhaila

piątek, 3 lipca 2015

Zacznij kochać siebie ; Patrz w lustro ;

Zacznij kochać siebie ; Patrz w lustro ;
************************************

Jestem tu i teraz ; 
Stoję przed lustrem , oczami przenikam swą duszę ..zaglądam coraz głębiej i głębiej w siebie . Co widzę ? Piękną istotę , o pięknej czystej duszy ... istotę o pięknym zdrowym ciele .
Wracam ...i teraz patrzę na swoje ciało ; Co widzę ? Całą siebie od czubka głowy do stóp .Pytam siebie jak siebie widzisz ? W mojej głowie pojawiają się różne myśli , wyobrażenia ...a jednak dudni pytanie ;Jak siebie widzisz ?
Staram się patrzeć oczami , odpowiadam ;
 Mam wspaniałe ciało , moja twarz jest piękna , taka czysta , policzki wyraźne , usta delikatne ..cała moja twarz jest taka delikatna   . Każda moja zmarszczka jest kochana .
 Nagle znowu słyszę pytanie , co jeszcze widzisz ? Znów natłok myśli pojawia się w mojej głowie .. i słyszę -spójrz na całe ciało ;
Idę w dół , oglądam swoje dłonie , ręce barki ; Co widzę , dłonie delikatne , jest w nim pierwiastek męski , siła. Ręce szczupłe , barki z wystającymi kośćmi są jak pozbyłyby  się ciężaru i nic już  nie przytłacza ani nie obciąża ich . Po prostu są lekkie .
Idę dalej teraz patrzę na piersi ;co widzę , lewa pierś miękka , taka promieniująca miłością , taka delikatna ...dotyk jej sprawia ,że czuje się ciepło , które promieniuje po całym ciele . Prawa pierś , twarda , lecz jest ona wyjątkowa ; choć jest ona nowa to ma swój urok . Zaprzyjaźniam się z nią każdego dnia , mówię do niej ..że  jest częścią mnie . Moje piersi , choć każda z nich jest inna to są wyjątkowe , piękne i kochane . Brzuch , uda .. jak mam określić swój brzuch , śmiać mi się chce bo nie znajduję podobieństwa , ale ten śmiech jest z głębi mnie czyli taki dobry , bez żadnej aluzji czy też krytyki . Szczuplutki brzuch , wcięty w tali lekko a zarazem gładki . Masuję swój brzuch w ten sposób daję mu swoje uczucie miłości . Uda są bardzo wyraźne , wystające kości pokazują mi ,że chcą się poruszać , tańczyć . Wraz z pośladkami  potrzebują ruchu .W ten sposób ta część jest na energetyzowana wspaniałą energią miłości . Nogi są szczupłe , piękne , gładkie ..patrząc na swoje nogi jestem dumna z nich .
Znowu pojawia się pytanie ? No więc jak widzisz swoje ciało ?
Znowu pojawia się mnóstwo myśli ;; lecz natychmiast odpowiadam ; widzę je jako całość , jako jedność . Moje ciało jest piękne , każda część jest kochana . Jest idealne ,czyste , delikatne .
Dostaję kolejne pytanie - czy teraz rozumiesz ,że kochać siebie taką jaka jesteś ,jest tym że akceptujesz siebie samą ? że twoje ciało jak i dusza nie choruje , ponieważ kochasz siebie jako jedność ? kochasz każdą cząstkę w sobie ? Czy rozumiesz jak bardzo człowiek potrafi sam zniszczyć siebie po przez to ,że nie traktuje swojego ciała z miłością , że dostrzega same wady ? Powiedz teraz , gdzie popełniłaś błąd ?
Odpowiadam ; Popełniłam błąd w patrzeniu na siebie i traktowaniu jako osoby , chudej , nieatrakcyjnej  Widziałam wady i też obwiniałam siebie za ten stan.
No właśnie !
Masz już odpowiedź . Nie szanowałaś swoje ciała, nie patrzyłaś oczami duszy , nie dawałaś swojemu ciału miłości . Karmiłaś je swoim gniewem , bólem , rozpaczą . W ten sposób twoje ciało również zaczęło chorować .
Teraz wiesz już ,że jesteś tym czym sobie wyobrażasz !
Tak wiem
Czy teraz rozumiesz swoje postępowanie ?
Tak rozumiem

A więc stojąc przed lustrem zawsze patrz na siebie z wielką miłością . Zajrzyj głęboko w swoją duszę i rozmawiaj z nią . Kochaj siebie taką jaką jesteś . Wielb swoje ciało , dotykaj , pieść z miłością . Powtarzaj każdego dnia -
Jestem wspaniała i piękna <3 
Moje ciało jest piękne , zdrowe <3
Kocham swoje ciało <3
Nie musisz być poetą , by pisać swoje odczucia .
Wystarczy pisać to co czujesz , jak czujesz .Prostota zawsze jest zrozumiała bardziej ,niż wyrażanie siebie po przez słowa ,których nikt nie zrozumie , poszukując słownictwa które są nie zrozumiałe dla wielu .
Bądź sobą ! 
Nie naśladuj innych ! 
Wyrażaj siebie po przez swoje własne myśli !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/