Suhaila

Suhaila
Suhaila

czwartek, 30 lipca 2015

Spotkanie kobiety i Archaii Łaski -Donna Grazia

Dary Archaii Łaski -Donna Grazia


Spotkanie nieznajomej kobiety ;

             Siedzę sobie na krześle , czekając na swoją kolej badania . Przychodzi kobieta szczuplutka ,ubrana na ciemno . W jej oczach było widać ból ogromny ból .. Zaszklone oczy , głaskająca się po szyi , taka zmarniała kobietka usiadła obok mnie . Musiałam się odezwać , dlaczego musiałam hmm nie wiem ..po prostu musiałam ..Tylko co mam powiedzieć zastanawiałam się .. no przecież nie wiem co tej kobiecie jest tak
   ! A jednak padło słowo ode mnie ..obawiam się ... spojrzała na mnie i pyta mnie czego się obawiam ? Badania odpowiedziałam ... Kobieta spojrzała mi w oczy i mówi niech się pani nie boi , ja też się boję ... i zaczęła mówić ..wie pani dopiero co pozałatwiałam sprawy z pogrzebem swojej mamy ....patrzę na nią i mówię tak mi przykro ...
 Ona dalej mówi do mnie .. mi wycieli płat tarczycy ,badanie pokazało nowotwór nie złośliwy ..lecz obawia się że coś jest nie tak ... bo jakieś zgrubienie się pojawiło ..Kobieta ma łzy w oczach ..a ja w pewnym momencie nie wiedziałam już co powiedzieć ... Sama martwiłam się swoimi badaniami ,a tu taka jeszcze historia .
       Widziałam przerażenie tej kobiety , ból stratą mamy ..No i czas na mnie ...wchodzę tak szybko jak szybko wychodzę z tych badań .Wszystko jest dobrze , cieszę się i dziękuję mojemu Ogrodnikowi że był ze mną :)
 Ogrodnik to niesamowity człowiek :)
               Gdy już wyszłam podeszłam do tej kobiety i ją bardzo mocno przytuliłam ..Tak bardzo poczułam ,że muszę ją przytulić i tak zrobiłam ,życząc jej wszystkiego dobrego . Nie znam tej kobiety ,lecz wiem że to co uczyniłam było potrzebne jej i mi . Dziękuję tej kobiecie za to doświadczenie ; dawanie miłości , wsparcia .

                     Wybrałam się z Archaii łaski na spacer . Poprosiłam Archaii- Łaski - Donna Grazia-  -o to , by okrył nas ;mnie i tę kobietę swoim rubinowo złocistym promieniem.

                      Stoimy obie  Ja i Ta kobieta na maleńkiej łódce . Archaii Łaski- Donna Grazia krąży wokół łódki ,przeplatając nas rubinowo złocistymi niteczkami ...krąży i krąży aż całe niteczki oplotły nas po samą głowę .... My dalej stoimy na przeciw siebie i patrzymy co się dzieje ..
    Nagle słyszymy głos , który do nas przemawia -
Możesz kochać każdego człowieka  w każdym czasie , akceptować go i ofiarować mu swoją przyjaźń Możesz rozdawać miłość każdemu człowiekowi nawet temu którego nie znasz ..
 Poczuj miłość ,która płynie z serca ...Bądźcie serdeczni ,łaskawi i wdzięczni za to co otrzymujecie .
        Obie stoimy jak wryte , łódka nawet nie drgnie na wodzie , również stoi nie ruchomo jak my.
Znowu słyszę głos Archaii Łaski -Donna Grazia -
Obie uwolnijcie się od starych wzorców , obie szukajcie w sobie szczęścia i uśmiechu ,musicie wyzwolić się z kajdan strachu ,a szczególnie zwróćcie uwagę na to ,że to w WAS DRZEMIE ogromna siła do pokonania przeszkód .
Siła twojego wnętrza przynosi wolność.
Teraz uśmiechnijcie się i cieszcie ze swojego uśmiechu .
Ja otaczam Was swoim rubinowo złocistym promieniem i wypełniam wasze życie miłością <3
To ostatnie słowa Archaii Łaski -Donna Grazia

                       Obie stoimy dalej w tej łódce , lecz teraz się uśmiechamy do siebie . Wiemy ,że Archaii Łaski obdarzyła nas wielką miłością .Wiemy też ,że to my mamy kierować się łagodnością , dobrem ,miłością . Delektować  się tą miłością .
                Teraz możemy dopłynąć spokojnie do brzegu ,obie jesteśmy kochane , piękne , zdrowe i pełne miłości .Takich ludzi będziemy do siebie przyciągać i rozdawać tę miłość na cały świat .
Dziękuję Ci Archaii łaski -Donna Grazia <3 za twe dary <3
Dziękuję Ci za podróż łódką z nami <3
Dziękuję i proszę Cię opiekuj się nami <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie długo pojawi się odpowiedź;cierpliwości;
Moja strona -https://angemonika.wordpress.com/